WAR ON CANCER: zagraj i wesprzyj podopiecznych Fundacji Alivia lub jednego przez Ciebie wybranego!
INFORMATOR. Kraj
Fundacja Onkologiczna Alivia
Graj i pomagaj w walce z rakiem, pomagaj i baw się, pomagaj w chwili nudy lub stojąc w kolejce! WAR ON CANCER to pierwsza gra z unikalnym mechanizmem synchronizacji mikropłatności z kontem konkretnych podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. Dzięki temu poprzez rozrywkę w świecie wirtualnym można pomóc chorym walczyć z rakiem w prawdziwym życiu. Akcja WAR ON CANCER rozgrywa się w przypominającym wnętrze organizmu Świecie, w którym gracz, przyjmując postać wojowniczki, staje do walki z rozprzestrzeniającym się nowotworem.
Dobroczynność poprzez rozrywkę w Polsce przybierała wiele form. Organizatorzy często decydują się na przygotowanie festiwali, koncertów, aukcji czy zbiórek, dzięki którym niosą pomoc potrzebującym - WAR ON CANCER idzie krok dalej. Wraz z upowszechnieniem smartfonów możemy przyjemnie i pożytecznie spędzać czas w dowolnym miejscu – wystarczy sięgnąć do kieszeni lub torebki po telefon.
Innowacyjna koncepcja gry charytatywnej pozwala solidaryzować się z konkretnymi osobami zmagającymi się z chorobą nowotworową - podopiecznymi Fundacji Alivia oraz programu „Skarbonka”, dzięki któremu chorzy mogą pokryć koszty leczenia.
Ta gra wyznacza nowe kierunki i trendy, rozszerzając możliwość pomagania przez zabawę o wybór konkretnych chorych oraz wspierania ich w walce z rakiem poprzez dobrowolny system płatności w grze za dodatkowe atrybuty.
WAR ON CANCER toczy się w świecie, który przypomina wnętrze organizmu. Na drodze gracza wyrastają przeciwnicy – raki oraz przerzuty, które rozprzestrzeniają się na polu gry. Gracz wciela się w rolę wojowniczki, która walczy z dużymi i małymi rakami. Pomimo tego, że rozgrywka jest wirtualna, gracze mogą przyczynić się do niesienia faktycznej pomocy pacjentom, którzy toczą walkę z rakiem
w świecie realnym.
Jak to działa?
Osią gry jest innowacyjny mechanizm fundrasingowy zsynchronizowany z programem Skarbonka i kontami podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. Każdy z graczy może wybrać dowolnego podopiecznego Fundacji i swoją wirtualną walką wspierać konto tej osoby. Sama gra jest bezpłatna, a dochód z gry pochodzi z mikropłatności, które gracz może wykonać, aby zakupić dodatkową amunicję do walki. Jeśli gracz nie wybierze konkretnego podopiecznego, dochód jest przeznaczany na program Skarbonka, z którego korzystają wszyscy podopieczni. Program ten również zasilają środki pozyskane z oglądania reklam przez graczy.
Gra oferuje dynamiczną rozgrywkę. Gracze mogą pobijać swoje własne rekordy zdobytych punktów-przeciwciał i czasu walki. Im więcej gracz spędza czasu w grze, tym lepiej. Każdy zabity rak-potwór, to znak solidarności z tymi, którzy walczą naprawdę. Grę można pobrać bezpłatnie z Apple Store.
Fundacja Onkologiczna Alivia udostępniając grę podejmuje kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku osób chorych na raka: to wojownicy, który potrzebują wsparcia i solidarności, a nie litości. Gra jest jednym z działań w ramach kampanii „Wojna z Rakiem”, która okazała się wielkim sukcesem i pomogła zebrać budżet w wysokości 3 mln złotych na pomoc chorym. Za koncept i produkcję gry odpowiada jedna z najlepszych agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS oraz znane i wielokrotnie nagradzane studio Platige Image. Wydawcą gry jest 11 bit studios, które aktywnie promuje kulturotwórczy, wartościowy gaming.Wszystkie podmioty podjęły się stworzenia tej inicjatywy pro-bono.
Grę można pobrać bezpłatnie z Appstore pod linkiem: https://itunes.apple.com/pl/app/war-on-cancer/id1214252644?ls=1&mt=8
Onkologiczne tsunami, niska skuteczność leczenia
Dane dotyczące chorób nowotworowych są bezwzględne. W przeciągu ostatnich 15 lat liczba zachorowań wzrosła o ponad 41%. Szacuje się, że w 2016 roku ponad 180 tysięcy Polaków rozpoczęło walkę z rakiem. Do końca przyszłej dekady liczba ta wzrośnie do ponad 220 tysięcy. Statystycznie, jeden na czterech mieszkańców naszego kraju zachoruje na nowotworów złośliwy. Jeden na pięciu umrze z powodu raka. Eksperci medyczni mówią o „onkologicznym tsunami”, które będzie dotykać naszego kraju w coraz większym stopniu.
Problem dotyka osoby w każdym wieku. W ostatnich latach stwierdzono, że nowotwory złośliwe stały się pierwszą przyczyną śmierci kobiet oraz drugą przyczyną śmierci mężczyzn w wieku produkcyjnym. Niestety wskaźnik 5-letnich przeżyć, który jest miarą skuteczności opieki onkologicznej, należy w Polsce do najniższych w Europie. Spośród 100 pacjentów, u których rozpoznana zostanie choroba nowotworowa 5 lat przeżyje 41 z nich. W innych państwach europejskich wskaźnik ten przekracza często 60. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest zła organizacja opieki, brak odpowiedniej profilaktyki i diagnostyki oraz ograniczenia w dostępie do bezpiecznych i skutecznych metod walki z rakiem.
Solidarność z chorymi
Wszystkie wskazane powyżej zjawiska decydują o niezwykle istotnej roli wsparcia pacjentów w walce z chorobą. W ramach programu „Skarbonka” Fundacja wspiera ponad 250 chorych z całego kraju w zbieraniu środków nierefundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Dzięki otwartości i życzliwości kilkudziesięciu tysięcy darczyńców Alivia przekazała chorym ponad 6 milionów złotych na wydatki związane z leczeniem.
Z raportu „Dostępność technologii lekowych w Polsce na tle aktualnej wiedzy medycznej”, przygotowanego na zlecenie Fundacji Alivia w marcu br. wynika, że spośród 19 guzów litych i chorób hematoonkologicznych, które odbierają życie największej liczbie Polaków, tylko w jednym pacjenci mogą mieć pewność, że są leczeni zgodnie z aktualną wiedzą medyczną. Ponad połowa leków zarejestrowanych po 2004 roku nie jest w żaden sposób refundowana w Polsce. Dlatego tak wielkiego znaczenia nabiera wsparcie chorych w walce. Gra charytatywna ma stanowić kolejną formę dotarcia do osób dobrej woli, które mogą pomóc podopiecznym Fundacji w zdobyciu środków niezbędnych do uzyskania odpowiedniego leczenia.
Kampania „Wojna z rakiem”
Akcja jest kontynuacją kampanii „Wojna z rakiem”, która została wznowiona 4 lutego br. w Światowy Dzień Walki z Rakiem. Tego dnia na elewacji Stadionu Narodowego wyświetlono hasło „WALCZ”, wzywające Polaków do solidarności z osobami dotkniętymi chorobą. W ramach kampanii odbywają się licytacje przedmiotów należących do sportowców, m.in. podpisane koszulki reprezentantów Polski w piłce nożnej. Na portalu Testoraku.pl trwa Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem, którego celem jest sprawdzenie czy Polacy mają wiedzę niezbędną do podjęcia walki z nowotworami. Wydanie gry„WAR ON CANCER” to kolejna odsłona kampanii, której celem jest zwrócenie społecznej uwagi na problemy osób zmagających się z chorobami nowotworowymi w Polsce. W ramach kampanii fundacja zachęca również do przekazywania 1% podatku na walkę z rakiem poprzez wpisanie w PIT numeru KRS:0000358654.
Dobroczynność poprzez rozrywkę w Polsce przybierała wiele form. Organizatorzy często decydują się na przygotowanie festiwali, koncertów, aukcji czy zbiórek, dzięki którym niosą pomoc potrzebującym - WAR ON CANCER idzie krok dalej. Wraz z upowszechnieniem smartfonów możemy przyjemnie i pożytecznie spędzać czas w dowolnym miejscu – wystarczy sięgnąć do kieszeni lub torebki po telefon.
Innowacyjna koncepcja gry charytatywnej pozwala solidaryzować się z konkretnymi osobami zmagającymi się z chorobą nowotworową - podopiecznymi Fundacji Alivia oraz programu „Skarbonka”, dzięki któremu chorzy mogą pokryć koszty leczenia.
Ta gra wyznacza nowe kierunki i trendy, rozszerzając możliwość pomagania przez zabawę o wybór konkretnych chorych oraz wspierania ich w walce z rakiem poprzez dobrowolny system płatności w grze za dodatkowe atrybuty.
WAR ON CANCER toczy się w świecie, który przypomina wnętrze organizmu. Na drodze gracza wyrastają przeciwnicy – raki oraz przerzuty, które rozprzestrzeniają się na polu gry. Gracz wciela się w rolę wojowniczki, która walczy z dużymi i małymi rakami. Pomimo tego, że rozgrywka jest wirtualna, gracze mogą przyczynić się do niesienia faktycznej pomocy pacjentom, którzy toczą walkę z rakiem
w świecie realnym.
Jak to działa?
Osią gry jest innowacyjny mechanizm fundrasingowy zsynchronizowany z programem Skarbonka i kontami podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. Każdy z graczy może wybrać dowolnego podopiecznego Fundacji i swoją wirtualną walką wspierać konto tej osoby. Sama gra jest bezpłatna, a dochód z gry pochodzi z mikropłatności, które gracz może wykonać, aby zakupić dodatkową amunicję do walki. Jeśli gracz nie wybierze konkretnego podopiecznego, dochód jest przeznaczany na program Skarbonka, z którego korzystają wszyscy podopieczni. Program ten również zasilają środki pozyskane z oglądania reklam przez graczy.
Gra oferuje dynamiczną rozgrywkę. Gracze mogą pobijać swoje własne rekordy zdobytych punktów-przeciwciał i czasu walki. Im więcej gracz spędza czasu w grze, tym lepiej. Każdy zabity rak-potwór, to znak solidarności z tymi, którzy walczą naprawdę. Grę można pobrać bezpłatnie z Apple Store.
Fundacja Onkologiczna Alivia udostępniając grę podejmuje kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku osób chorych na raka: to wojownicy, który potrzebują wsparcia i solidarności, a nie litości. Gra jest jednym z działań w ramach kampanii „Wojna z Rakiem”, która okazała się wielkim sukcesem i pomogła zebrać budżet w wysokości 3 mln złotych na pomoc chorym. Za koncept i produkcję gry odpowiada jedna z najlepszych agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS oraz znane i wielokrotnie nagradzane studio Platige Image. Wydawcą gry jest 11 bit studios, które aktywnie promuje kulturotwórczy, wartościowy gaming.Wszystkie podmioty podjęły się stworzenia tej inicjatywy pro-bono.
Grę można pobrać bezpłatnie z Appstore pod linkiem: https://itunes.apple.com/pl/app/war-on-cancer/id1214252644?ls=1&mt=8
Onkologiczne tsunami, niska skuteczność leczenia
Dane dotyczące chorób nowotworowych są bezwzględne. W przeciągu ostatnich 15 lat liczba zachorowań wzrosła o ponad 41%. Szacuje się, że w 2016 roku ponad 180 tysięcy Polaków rozpoczęło walkę z rakiem. Do końca przyszłej dekady liczba ta wzrośnie do ponad 220 tysięcy. Statystycznie, jeden na czterech mieszkańców naszego kraju zachoruje na nowotworów złośliwy. Jeden na pięciu umrze z powodu raka. Eksperci medyczni mówią o „onkologicznym tsunami”, które będzie dotykać naszego kraju w coraz większym stopniu.
Problem dotyka osoby w każdym wieku. W ostatnich latach stwierdzono, że nowotwory złośliwe stały się pierwszą przyczyną śmierci kobiet oraz drugą przyczyną śmierci mężczyzn w wieku produkcyjnym. Niestety wskaźnik 5-letnich przeżyć, który jest miarą skuteczności opieki onkologicznej, należy w Polsce do najniższych w Europie. Spośród 100 pacjentów, u których rozpoznana zostanie choroba nowotworowa 5 lat przeżyje 41 z nich. W innych państwach europejskich wskaźnik ten przekracza często 60. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest zła organizacja opieki, brak odpowiedniej profilaktyki i diagnostyki oraz ograniczenia w dostępie do bezpiecznych i skutecznych metod walki z rakiem.
Solidarność z chorymi
Wszystkie wskazane powyżej zjawiska decydują o niezwykle istotnej roli wsparcia pacjentów w walce z chorobą. W ramach programu „Skarbonka” Fundacja wspiera ponad 250 chorych z całego kraju w zbieraniu środków nierefundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Dzięki otwartości i życzliwości kilkudziesięciu tysięcy darczyńców Alivia przekazała chorym ponad 6 milionów złotych na wydatki związane z leczeniem.
Z raportu „Dostępność technologii lekowych w Polsce na tle aktualnej wiedzy medycznej”, przygotowanego na zlecenie Fundacji Alivia w marcu br. wynika, że spośród 19 guzów litych i chorób hematoonkologicznych, które odbierają życie największej liczbie Polaków, tylko w jednym pacjenci mogą mieć pewność, że są leczeni zgodnie z aktualną wiedzą medyczną. Ponad połowa leków zarejestrowanych po 2004 roku nie jest w żaden sposób refundowana w Polsce. Dlatego tak wielkiego znaczenia nabiera wsparcie chorych w walce. Gra charytatywna ma stanowić kolejną formę dotarcia do osób dobrej woli, które mogą pomóc podopiecznym Fundacji w zdobyciu środków niezbędnych do uzyskania odpowiedniego leczenia.
Kampania „Wojna z rakiem”
Akcja jest kontynuacją kampanii „Wojna z rakiem”, która została wznowiona 4 lutego br. w Światowy Dzień Walki z Rakiem. Tego dnia na elewacji Stadionu Narodowego wyświetlono hasło „WALCZ”, wzywające Polaków do solidarności z osobami dotkniętymi chorobą. W ramach kampanii odbywają się licytacje przedmiotów należących do sportowców, m.in. podpisane koszulki reprezentantów Polski w piłce nożnej. Na portalu Testoraku.pl trwa Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem, którego celem jest sprawdzenie czy Polacy mają wiedzę niezbędną do podjęcia walki z nowotworami. Wydanie gry„WAR ON CANCER” to kolejna odsłona kampanii, której celem jest zwrócenie społecznej uwagi na problemy osób zmagających się z chorobami nowotworowymi w Polsce. W ramach kampanii fundacja zachęca również do przekazywania 1% podatku na walkę z rakiem poprzez wpisanie w PIT numeru KRS:0000358654.
Poinformuj znajomych o tym artykule:
Inne w tym dziale:
- Podnośniki koszowe, usługi dźwigowe. Bydgoszcz REKLAMA
- Żylaki. Leczenie żylaków kończyn dolnych. Bydgoszcz, Inowrocław, Chojnice, Tuchola. REKLAMA
- Ortopeda. Chirurgia ortopedyczna. Medycyna sportowa. Warszawa REKLAMA
- Nowoczesne leczenie i optymizm – najlepsze antidotum na SM
- Choroba poznana 80 lat temu - wciąż nieznana. Rusza pierwsza w Polsce kampania edukacyjna dla pacjentów z ultrarzadkim nowotworem krwi: „Makroglobulinemia Waldenströma. Śladami Doktora Jana”
- Choroba Gauchera – wizytówka polskiego podejścia do chorób ultrarzadkich
- Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
- Kardiolożka: o serce trzeba dbać od najmłodszych lat
- Ponad 600 tys. Polaków zaszczepiło się przeciw grypie
- Refundacja na papierze. Pacjentki tylko z jednego województwa mogą liczyć na leczenie zgodne z listą refundacyjną, która weszła w życie kilka miesięcy temu
- Pierwsze w Polsce zabiegi ablacji arytmii z zastosowaniem technologii CARTOSOUND FAM. „Niezwykle ważny krok w rozwoju elektrofizjologii”
- Czy starsi pacjenci otrzymają lepszą ochronę jeszcze w tym sezonie?
- Wyzwania hematoonkologii - na jakie terapie czekają polscy pacjenci?
- Wszystkie w tym dziale
REKLAMA