SWPS wykształci psychologów biznesu
Strona główna » Informator » Kraj » SWPS wykształci psychologów biznesu

SWPS wykształci psychologów biznesu

INFORMATOR. Kraj

EKR

naukawpolsce.plnaukawpolsce.pl | dodane 28-07-2010
Psychologia biznesu to nowa specjalność dostępna w ofercie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) od nowego roku akademickiego. Kandydaci będą mogli wybrać specjalizację z psychologii marketingu lub zarządzania zasobami ludzkimi. Program specjalności został opracowany przez Instytut Psychologii Ekonomicznej SWPS (http://www.swps.pl - przyp. red.).

Jak informuje rzecznik SWPS Natalia Osica, studenci kierunku psychologia biznesu będą mogli prowadzić badania z profesorami ze Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii, którzy są liderami w dziedzinie marketingu gospodarczego i politycznego. Będą mieli również szansę zdobycia doświadczenia i realizowania projektów w firmach zajmujących się biznesem.

Unikalnym elementem specjalności jest połączenie biznesu z prawem. Studenci będą uczęszczać na zajęcia z prawa handlowego, prawa działalności gospodarczej, prawa pracy czy prawa własności intelektualnej.

"Historia rozwoju uniwersytetów, zwłaszcza amerykańskich, pokazuje jak łączenie biznesu z nauką przyczynia się do rozwoju społecznego. Dzieje się to poprzez popularyzację wiedzy naukowej i techniki" - mówi prof. Andrzej Falkowski.

Jak przekonuje, SWPS kładzie duży nacisk na rozwój praktycznych umiejętności oraz umożliwienie studentom zdobycia cennych kontaktów i doświadczeń. "Wspieramy ich także w poszukiwaniach pracy. Podczas konferencji naukowych i kampanii medialnych promujemy wyniki najlepszych prac badawczych, dzięki czemu studenci mogą budować swój profesjonalny wizerunek" - dodaje prof. Falkowski.

Specjalność z psychologii biznesu będzie dostępna w ofercie uczelni od roku akademickiego 2010/2011. Jej absolwenci, w zależności od specjalizacji, na którą się zdecydują, będą ekspertami w dziedzinie zarządzania produktem i marką oraz zarządzania organizacją. Będą mogli zajmować się zawodowo przeprowadzaniem i interpretowaniem danych z badań rynku, tworzyć metody wpływania na konsumentów, konstruować reklamy czy wprowadzać i rozwijać strategie marketingowe.

"Absolwenci będą mogli znaleźć pracę w mediach, centrach badania rynku, agencjach reklamowych, PR i marketingowych, w firmach, organizacjach, instytucjach naukowo-dydaktycznych, bankowości czy kancelariach adwokackich" - wyjaśnia Natalia Osica.

Rzecznik SWPS przypomina, że współpraca uczelni z biznesem ma już swoją historię, głównie za sprawą Instytutu Psychologii Ekonomicznej (IPE). "Instytut skupia bardzo dobrą kadrę naukową, m.in. prof. Andrzeja Falkowskiego, dr. hab. Wojciecha Cwalinę, dr. Roberta Mackiewicza i dr Alicję Grochowską, a jego działalność polega głównie na rozwijaniu i realizowaniu projektów tworzonych wspólnie ze środowiskiem biznesowym w zakresie badań naukowych i dydaktyki" - zapewnia Osica.

W ramach IPE działa Katedra Psychologii Ekonomicznej specjalizująca się w doborze kadr do biznesu i organizacji pracy w firmie oraz Katedra Psychologii Marketingu badająca zachowania konsumenckie i tworzenie przekazów reklamowych.

EKR, 28-07-2010, naukawpolsce.pl

Poinformuj znajomych o tym artykule:

REKLAMA
hemoroidy Krakow
Leczymy urazy sportowe
hemoroidy szczelina odbytu przetoki zylaki konczyn dolnych
------------

REKLAMA
Czytaj
Czytaj
Czytaj
Czytaj
Czytaj
REKLAMA
Leczymy urazy sportowe